Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

Μια απάντηση στην ηλεκτρονική δημοσίευση του agiaparaskevi-guide.gr


Μια απάντηση στην ηλεκτρονική δημοσίευση του agiaparaskevi-guide.gr
για την κατάληψη δημαρχείου αγίας παρασκευής
(http://www.agiaparaskevi-guide.gr/?p=6020)


  Μόλις πριν λίγη ώρα ενημερωθήκαμε πως ο γνωστός σφουγγοκολλάριος wannabe - μαχητικός ρεπόρτερ – blogger ξαναχτύπησε... Μας έχει συνηθίσει στα συκοφαντικά, ειρωνικά, απαξιωτικά, αντιδραστικά, συντηρητικά  του αντανακλαστικά απέναντι σε οτιδήποτε  αφορά πολιτικές κινηματικές διαδικασίες και κινήσεις αντίστασης ή απλά σε ότι αυτός δε γουστάρει, αλλά κάπου εδώ πρέπει να μπει ένα φρένο...
  
Προφανώς ο κύριος αυτός παριστάνοντας τον κριτή των πάντων (που ‘’οδηγεί τις εξελίξεις’’) στην Αγία Παρασκευή, ενημερώθηκε όπως λέει τηλεφωνικά από ‘’στελέχη της δημοτικής αρχής’’ για την κατάληψη, δεν μπήκε στον κόπο να περάσει από τη μαζική συνέλευση στο χώρο του δημαρχείου και παρόλαυτά θεωρεί οτι έχει το δικαίωμα να λασπολογεί μονίμως κατά όσων επιλέγουν να αγωνίζονται. Είναι προφανές πως δεν έχει ιδέα από συλλογικούς αγώνες και διεκδικήσεις που ιστορικά δίνονται με συγκεκριμένα μέσα πάλης των εκμεταλλευόμενων.  Το μόνο που έχει να επειδείξει είναι η ίντριγκα, ο συντηρητισμός και η εκ του ασφαλούς κριτική. Μας είναι επίσης γνωστά τα ρατσιστικά του δημοσιεύματα παλιότερα, τα οποία επιλέξαμε να μην διαφημίσουμε.  Για να δούμε όμως τι λέει στην προκειμένη περίπτωση... (χωρίς να είναι εκεί επαναλαμβάνουμε..)
  
Οι κάτοικοι της αγίας παρασκευής που παραυρέθηκαν στη συνέλευση χαρακτηρίζονται ώς ‘’νέοι δήμαρχοι’’ που εμποδίζουν τη λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου και οτι θα κρίνουν σε ποιον θα επιτρεπεται η είσοδος και πότε θα ‘’ελευθερωθεί’’ το δημαρχείο που τόσο αγαπάει.. Του προτείνουμε λοιπόν πριν γίνει κάθε φορά  έξαλλος και πέσει απ τα σύννεφα, να διαβάσει κανα βιβλίο, να δει κανα ντοκιμαντέρ για να δει πως οι ‘’επαναστάτες’’  (όπως υποτιμητικά χαρακτηρίζει την ΑΣΚΑΠ), αλλά κυρίως πώς ο λαός, οι φοιτητές, οι μαθητές, οι εργάτες διαχρονικά καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια και τα ‘’απελευθερώνουν’’,  ως μια δυναμική κίνηση διεκδίκησης και πίεσης απέναντι στους άρχοντες και στους κυβερνώντες. Πως όλοι αυτοί και αυτές θεωρούν ότι μόνο έτσι έχουν κερδηθεί όσα τους στερούν,  και είναι αυτές οι λιγοστές στιγμές που παίρνουν πίσω λίγο από το χώρο που τους ανήκει ως κομμάτι της κοινωνίας, για να ακουστούν και να τους υπολογίσουν όταν τριγύρω κυριαρχεί η απάθεια, η υποταγή και η επιβολή από τους ‘από πάνω’ που παίρνουν τις αποφάσεις όλο τον υπόλοιπο καιρό. Η αλήθεια φυσικά είναι πως οι κάτοικοι που έχουν καταλάβει το δημαρχείο επιλέξαν να αποφασίζουν με οριζόντια ανοιχτή συνέλευση για τη διαχείριση του χώρου, καθώς και βρίσκονται σε επικοινωνία με τους εργαζόμενους του δημαρχείου και το σωματείο τους (που επί 10 μέρες τον Οκτώβρη πραγματοποίησε κατάληψη στο δημαρχείο) για το ποιες υπηρεσίες του δήμου που αφορούν άμεσες ανάγκες των δημοτών για σημαντικά και ευαίσθητα ζητήματα είναι δυνατόν να λειτουργούν και να εξυπηρετούνται. 

Μας λέει επίσης ότι ‘’αυτοί’’ (αυτός ο ένας εξ ονόματος 100.000?) πληρώνουνε δημοτικά τέλη, μισθούς υπαλλήλων, ενοίκιο για το δημαρχείο κλπ, λες κι εμείς δεν τα πληρώνουμε. Μας χαρακτηρίζει λοιπόν όλους και όλες κορόιδα, χωρίς όμως να εξηγεί γιατί τελικά τα πληρώνουμε όλα αυτά, χωρίς να προτείνει (μαλιστα το σαμποτάρει) να αγωνιστούμε να έχουμε πραγματικά τις υπηρεσίες που δικαιούμαστε, να συμπαρασταθούμε στους αγώνες των εργαζομένων για μισθούς και περισσότερες θέσεις εργασίας, να αντιδράσουμε στον παραλογισμό του υπέρογκου ενοικίου του δημαρχείου ενώ θα μπορούσε να έχει το δικό του χώρο..  Το μόνο που έχει να προβάλλει είναι το χρήμα και τη σχέση πολίτη-δήμου ως σχέση πελάτη-καταστήματος. Περαστικά...

Όσο για τον χαρακτηρισμό ‘’παρέα’’ για την Ανοιχτη Συνέλευση Κατοίκων Αγ.Παρασκευής που εδώ και 3 χρόνια δραστηριοποιείται δημόσια για κοινωνικά, πολιτικά, περιβαλλοντικά ζητήματα που αφορούν τις ζωές χιλίαδων κατοίκων με πλήθος δράσεων και εκδηλώσεων, ως κομμάτι του κινήματος των Λαικών Συνελεύσεων γειτονιάς σε ολόκληρη τη χώρα, του προτείνουμε να ενημερωθεί πρώτα, μετά να σκεφτεί πως οποιαδήποτε κίνηση μαζικότερη του ενος ατόμου (που αυτός εκπροσωπεί) έχει περισσότερη αξία. Επίσης να του τραγουδήσουμε πως ‘’οι παρέες γράφουν ιστορία’’ καμιά φορά.. Αλλά μάλλον και στο Πολυτεχνείο του ’73 που κάποιοι λίγοι σε σχέση με τον πληθυσμό της χώρας αντιστέκονταν (καταληψη???), έπρεπε να ρωτήσουν τον τότε αντίστοιχο υποταγμένο πριν αγωνιστούν. Κι εκείνος τότε θα λασπολογούσε με τη δυνατή του πένα μάλλον, παρακινώντας στην αδράνεια και στην εισβολή των τανκς.  

Τον ενοχλεί επίσης η κατανάλωση ρεύματος και θέρμανσης για τις ανάγκες της κατάληψης. Δεν του πέρασε ποτέ απ’το λαικίστικο μυαλό του ότι αυτοί μέσα στο δημαρχείο είναι απ’αυτους που αγωνίζονται ώστε κανένα σπίτι στην Αγία Παρασκευή  να μη μείνει χωρίς ρεύμα και θέρμανση, καθώς και κάθε κοινωνικό αναγκαίο αγαθό, που απειλείται από χαράτσια, φόρους, ακρίβεια, ανεργία, απολύσεις. Που οργανώνουν δομές αντίστασης και αλληλοβοήθειας απέναντι στην κρίση ώστε να ζούνε όλοι/ες αξιοπρεπώς. Αν θέλει να ειρωνεύεται επίσης για μασκέ πάρτυ στο δημαρχείο, απαξιώνοντας την κατάληψη ως πολιτική παρέμβαση είναι καλεσμένος ως βασιλιάς καρνάβαλος με τη γνωστή ετήσια κατάληξη. Τον ενοχλεί επίσης που άδειες δημοτικές αίθουσες ζωντανεύουν από κατοίκους που συναντιούνται σε εβδομαδιαία βάση και συζητάνε για προβλήματα της πόλης που τους απασχολούν (επισυνάπτεται φωτό). Μάλλον προτιμούσε το ‘’πάρκο σπυρούδη’’ να είναι είτε εγκαταλελλειμένο, είτε ακόμα στρατόπεδο, είτε καλυτερα τσιμεντοποιημένο εμπορικό κέντρο.. 

Επίσης όταν μιλάει για ‘’τα δεινά της χώρας’’ μέσα σε ένα ολόκληρο άρθρο, λέγοντας μόνο ότι δε φταίει ο δήμος, απλά επιβεβαιώνει την αμάθεια του για την κεντρικότερη στόχευση και σημασία κάθε τέτοιας αγωνιστικής κίνησης και φυσικά την ειρωνία του για κάθε άνθρωπο που αυτή τη στιγμή αγωνίζεται ενάντια στην εξαθλίωσή του, που έζησε επί ώρες τον χημικό πόλεμο την Κυριακή 12/2 στην μαζικότερη διαδήλωση της μεταπολίτευσης. 
Μας προτρέπει να πάμε επίσης στο σπίτι του Παπουτσή (μάλλον επικοινωνεί και μ’αυτον τηλεφωνικά). Να τον ενημερώσουμε πως έχουμε πάει 3 φορές ήδη μαζί με συνελεύσεις γειτονικών  περιοχών για διαμαρτυρία και αν χρειαστεί θα ξαναπάμε... Δε θα υποδείξει ένας δούλος πως θα αγωνιστούν όσοι το επιλέγουν.. Αλλά είναι σαφές πως δεν θα πάμε για την πάρτη του γιατί αυτός μόνο αυτην προτάσσει και την απραξία, καθώς στέκεται θεατής και κατακρίνει γεγονότα που δημιουργούν άλλοι...

Προφανώς έχει ήδη πάρει θέση σε όσα συμβαίνουν.  Τη θέση των εκμεταλλευτών μας και θα κριθεί γι αυτό όταν έρθει η στιγμή από το ανταγωνιστικό κίνημα. Δεν έχει να αντιπροτείνει ούτε να παρουσιάσει τίποτα άλλο από την υποταγή, την αμάσητη τροφή μπροστά από site σαν το δικό του ή τον καναπέ και τις ειδησείς των 8 του MEGA. Την υπάκοη πληρωμή σε ότι του ζητηθεί, αρκεί να απολαμβάνει την ελευθερία του λόγου του, που του αποφέρει και λεφτουδάκια απ’τις διαφημίσεις και την τροφοδότηση με ειδήσεις από τα φουαγιέ των δημοτικών συμβουλίων ως ωτακουστής ή βαλτός κονδυλοφόρος κάποιων...
 Περαστικά και πάλι ...  Εμείς δε θα δεχτούμε άλλη λασπολογία... Τελείωσε αυτό το κόλπο...

Ένας φίλος, γείτονάς και συναγωνιστής μας βρίσκεται στα κρατητήρια επειδή το σύστημα αξιών και ο πολιτισμός που αντιπροσωπεύει ο ‘’οδηγός των εξελίξεων’’, σιγοντάρει την καταστολή κάθε κίνησης που αμφισβητεί το κυρίαρχο. Δε θα το ανεχτούμε άλλο...

Κάτοικοι Αγ.Παρασκευής- Συμμετέχοντες στην ΑΣΚΑΠ και στην κατάληψη δημαρχείου
15 / 2 / 2012


Αναμνηστική φωτογραφία της «παρέας» στην αίθουσα που το φωτισμό πληρώνει ο λαός...