Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ (21/6/2026)




 Την Κυριακή 21 Ιουνίου η Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων για τον Υμηττό, το Περιβάλλον και τους ελεύθερους χώρους της Αγίας Παρασκευής (στην οποία συμμετέχει και η Ανοιχτή Συνέλευση Κατοίκων Αγίας Παρασκευής) οργάνωσε μια μαζική εκδήλωση διεκδίκησης και ενημέρωσης σχετικά με τα ζητήματα του Υμηττού. Με τη συμμετοχή εκατοντάδων κατοίκων και πολλών παιδιών πραγματοποιήθηκε πεζοπορία στον Υμηττό από το μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη προς το πάρκο Νεαπόλεως. Εκεί τα παιδιά έκαναν face painting και χειροτεχνίες ενώ προχώρησαν και σε συμβολική φύτευση ελιάς. Ακολούθησε μια όμορφη συναυλία με μουσικές από τη Μεσόγειο. Στις σύντομες τοποθετήσεις τους εκπρόσωποι συλλογικοτήτων που μετέχουν στην Επιτροπή μίλησαν για τον αποκλεισμό των κατοίκων από την πρόσβαση στο βουνό, το οποίο έχει καταληφθεί από περιφραγμένες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, από το Deree και από τις εκτάσεις του Υπουργείου Γεωργίας. Διατράνωσαν για μια ακόμη φορά την αποφασιστικότητα των κατοίκων να αντισταθούν στις σχεδιαζόμενες παρεμβάσεις κράτους και δήμου σε βάρος του Υμηττού, ιδιαίτερα με αφορμή το υπό εκπόνηση τοπικό πολεοδομικό σχέδιο, στο οποίο μεταξύ άλλων προβλέπεται η «διερεύνηση δυνατότητας κατασκευής νέας χάραξης που θα συνδέει την οδό Γραβιάς με την οδό Νεαπόλεως», μέσα από πολλά στρέμματα δάσους! 


Πάγιο αίτημα των κατοίκων είναι οι εκτάσεις του Υπουργείου Γεωργίας να τους αποδοθούν ως ελεύθερος χώρος πρασίνου και αναψυχής και να μην επεκταθεί άλλο η δόμηση στους χώρους του Deree.  

Καμία νέα χάραξη δρόμου στο βουνό! 

Καμία παρέμβαση από κράτος και Δήμο σε βάρος του Υμηττού! 


Να αγωνιστούμε όλες και όλοι μαζί για ένα από τα σημαντικότερα βουνά της Αττικής! 



ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ